و چه آسان


توهمات

ته مانده یک مغز که سال پیش پوکید

وچه آسان در دفتر وجودت پاک شدم هرچند که با مداد استدلرمرا نوشته بودی.......................و چه راحت در اوراق زندگی ات، با غلط گیرت،بودن مرا خط زدی هرچند با خودکار کنکو هستی مرا هک کرده بودی..............و چه سهل،فراموش شدم در سینه ات هرچند که......................................ذره ذره ی وجودم را به وجودت پیوند زده بودی.

نظرات شما عزیزان:

مهسا113
ساعت23:36---18 بهمن 1390
سلام عزيز خيلي از مطالب مبتو که خوندم برام جالب بود اميدوارم که توکارت پيشرفت کني ...راستي من شمارو تووبم لينک کردم خوشحال ميشم منو هم لينک کني به وبم سربزنياا...منتظرتمپاسخ:تشکر.در اسرع وقت لینک می شوید.

مهسا113
ساعت23:36---18 بهمن 1390
سلام عزيز خيلي از مطالب مبتو که خوندم برام جالب بود اميدوارم که توکارت پيشرفت کني ...راستي من شمارو تووبم لينک کردم خوشحال ميشم منو هم لينک کني به وبم سربزنياا...منتظرتم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 14 / 10 / 1390برچسب:,ساعت 19:10 توسط توفان | |


Power By: LoxBlog.Com